06 Μαΐου 2014

Μουσικό βραβείο!

Το μουσικό βραβείο μου άρεσε πολύ σαν ιδέα και έτσι θέλησα να το πάρω χωρίς
πολλή σκέψη από την Κατερίνα με το http://positive-thinking-greece.blogspot.gr.
Έχω πάρα πολλά αγαπημένα τραγούδια αλλά εδώ θα αναφερθώ μόνο σε πέντε.


Ξεκινάω την αντίστροφη μέτρηση...

5. Happy- Pharrell Williams
 
Εκτός του ότι το κομμάτι τα "σπάει", μου αρέσει πολύ και το βίντεοκλιπ. Ο Pharrell
Williams έγινε γνωστός από το "Lucky" αλλά τολμώ να πω πως το "Happy" είναι 
που με κάνει...happy!

4. Μιχάλης Χατζηγιάννης- Μια Απ' Τα Ίδια
 
Είναι πάρα πολύ δύσκολο να ξεχωρίσεις ένα μόνο τραγούδι του Χατζηγιάννη...
Προτίμησα αυτό γιατί δείχνει για πρώτη φορά την ροκ πλευρά του.

3. Έλενα Παπαρίζου- Γύρνα Με Στο Χθες
 
Απλά είναι το αγαπημένο μου της Παπαρίζου και το έχω τραγουδήσει δεκάδες
φορές...

2. Jennifer Lopez- Do It Well
 
Άνοιξε την συναυλία της στην Αθήνα με αυτό το κομμάτι και φυσικά ξεσήκωσε
όλο το στάδιο!

1. Daniel Merriweather- Impossible
 
Έχω μια πολύ ωραία ανάμνηση από αυτό το τραγούδι αλλά το αγαπάω και
για τους τόσο ωραίους στίχους του.

Το δίνω και εγώ με τη σειρά μου σε όποιο blog θέλει!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου