05 Απριλίου 2014

10 quotes της Kristen Stewart με νόημα...

Η πρωταγωνίστρια του "Twilight" κλείνει σε λίγες μέρες τα 24 της χρόνια και διαβάζοντας
τις παρακάτω δηλώσεις της καταλαβαίνει κανείς πως είναι ξεχωριστή, τόσο ώστε να
διαφοροποιείται από τις συναδέλφους της στο Χόλιγουντ, αλλά και όσο απαιτείται για
να μην απέχει και πολύ από τα κορίτσια της ηλικίας της. Η Kristen Stewart έχει την
ικανότητα να της δίνεις συγχώρεση ακόμα και αν απάτησε έναν από τους πιο όμορφους
ηθοποιούς της γενιάς της, τον Robert Pattinson.Το "επαναστατικό" του χαρακτήρα της
είναι έκδηλο και στα quotes που ακολουθούν. 

"Θέλω να πάω στο κολέγιο για τη λογοτεχνία. Θέλω να γίνω συγγραφέας. 
Εννοώ, ότι αγαπάω αυτό που κάνω, αλλά δεν είναι μόνο αυτό που θέλω να
κάνω- να είμαι επαγγελματίας ψεύτρα για την υπόλοιπη ζωή μου"

"Δεν θα έκανα καραόκε επίσης. Κάθε φορά που έχω προσπαθήσει να το
κάνω αυτό το μετανιώνω στις δύο πρώτες σειρές των στίχων και καταλήγω
να μιλάω. Με κάνει να ντρέπομαι".

"Δεν θέλω να γίνω σταρ του κινηματογράφου σαν την Angelina Jolie. Δεν 
υπάρχει τίποτα ελκυστικό στο να είσαι celebrity. Είμαι ηθοποιός. Μου φαίνεται
παράξενο που όλοι είναι τόσο υπερβολικοί".

"Δεν ξέρεις ποιον θα ερωτευτείς. Απλά δεν ξέρεις. Δεν το ελέγχεις. Μερικοί
άνθρωποι έχουν συγκεκριμένα πράγματα όπως 'Αυτό είναι για το οποίο έχω
σκόπο' και έχω μια προσωπική άποψη γι' αυτό. Δεν πιέζω τον εαυτό μου, εάν
ερωτευτείς κάποιον, θέλεις να σου ανήκει, αλλά ειλικρινά γιατί να το θέλεις αυτό;
Θέλεις να είναι αυτό που αγαπάς. Είμαι τόσο πολύ νέα για να έχω απάντηση
σε αυτή την ερώτηση".

"Ήμουν χαρούμενη που άφησα το σχολείο. Έχανα πολλά μαθήματα και είχα
ελλείψεις. Δεν μπορώ να σχετιστώ με τα παιδιά της ηλίκιας μου. Είναι 
κακόβουλα και δεν σου δίνουν καμία ευκαιρία. Όταν τελειώνεις με το σχολείο
συνειδητοποιείς ότι είναι μια μικρότερη εκδοχή της ζωής και νιώθω πως
έπρεπε να ήμουν ενήλικη από την ηλικία των πέντε".
"Μου πήρε πολύ καιρό για να συνειδητοποιήσω πως είμαι κορίτσι στην
εφηβεία μου. Σε εκείνη τη περίοδο ποτέ δε το πίστεψα πραγματικά. Έμοιαζα
με αγόρι για αρκετό καιρό. Τελικά τώρα αισθάνομαι γυναίκα". 

"Φίλε, δεν έχω ιδέα τι κάνω (για την υποκριτική) και αυτός είναι κάποιος από 
τους λόγους που το αγαπάω. Δεν είχα ιδέα ότι το Twilight θα γινόταν τεράστια
επιτυχία. Κάποιες ταινίες μου που νόμιζα ότι θα ήταν καταπληκτικές, δεν έκαναν 
τίποτα. Λοιπόν, είναι ευχάριστο να μην έχεις τόσο πολύ έλεγχο".

"Αγαπάω την ηθοποιία, αλλά είμαι το τελευταίο άτομο που θέλει ένα πάρτυ
γενεθλίων. Δεν προσπαθώ να 'περάσω' ή να κατασκευάσω αυτή την 
προσωπικότητα...έτσι συμφωνώ απόλυτα όταν οι άνθρωποι λένε 'Είμαι
το πιο αδέξιο άτομο'.

"Όλοι λένε ότι το πρώτο φιλί είναι το βαθύτερο. Είναι μεγάλη αλήθεια. Δεν
ξέρω εάν είναι επειδή είναι η καλύτερη αγάπη, αλλά είναι το πρώτο που 
θυμάσαι". 

"Μάλλον είμαι τελείως διαφορετική από οποιοδήποτε άλλον.Υπάρχουν πολλά
κορίτσια που ανυπομονούν να παντρευτούν και σχεδιάζουν το γάμο τους 
για πολύ καιρό πριν. Δεν είμαι έτσι. Θέλω να δημιουργήσω οικογένεια κάποια
στιγμή, αλλά δεν ξέρω το πότε".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου