23 Αυγούστου 2013

Childhood memories...

Follow my blog with Bloglovin
Η τηλεόραση είναι μέρος της ζωής μας εδώ και πολλά χρόνια και σαν παιδιά όλοι 
είχαν την αγαπημένη τους εκπομπή ή ταυτιστεί με κάποιον ήρωα κόμικ. Ετσι και εγώ
βλέποντας τα παιδικά προγράμματα θυμάμαι όχι μόνο την παιδική μου ηλικία αλλά 
και τα αγαπημένα μου παιδικά cartoons τα οποία έκαναν μεγάλη επιτυχία στη δεκαετία 
του 1990. Αναρωτιέμαι, ποιος δεν έβλεπε τότε disney club ή έστω δεν είχε ακούσει 
για τους power rangers οι οποίοι θα μπορούσε να ήταν θέμα συζήτησης την επόμενη 
μέρα στο σχολείο; Είναι σίγουρο πως με αυτό το θέμα θα σας έρθει μια γλυκόπικρη 
γεύση νοσταλγίας και ίσως και να θυμηθείτε ήρωες που ενώ τους γνωρίζετε τους είχατε
ξεχάσει...

Disney Club
 
Το Disney Club ήταν η μοναδική και δημοφιλέστερη παιδική εκπομπή η οποία
έκανε παρέα στους μικρούς τηλεθεατές επί 9 χρόνια (από το 1994 έως το 2002)
κάθε Σάββατοκυριάκο από την συχνότητα του Mega. Όσοι το έβλεπαν σίγουρα 
θα θυμούνται τον Λυκούργο και την Καρολίνα όπως και τα πολλά παιχνίδια που διαδραματίζονταν σε όλες τις εκπομπές. Το στιγμιότυπο από την πρώτη εκπομπή 
είναι συγκινητικό...
 

Power Rangers
 
Οι Power Rangers προβάλλονταν από τον ANT1 και φυσικά ήταν από τους
κλασσικούς ήρωες που πολεμούν τους κακούς. Όλα τα κορίτσια "μαχόνταν" για
το ποια θα πάρει τον ρόλο της "ροζ" αφού καμιά δεν ήθελε την "κίτρινη" (εδώ
που τα λέμε, δεν είναι και το...καλύτερο χρώμα!).

Flinstones
 
Οι Flinstones ξεκίνησαν να προβάλλονται το 1960, παρ' όλα αυτά είχα την
τύχη και την ευκαιρία να τους παρακολουθήσω και εγώ. Δύο ζευγάρια 
παλαιολιθικής εποχής και πρωταγωνιστής ο Φρεντ Φλίνστοουν με το ρόπαλο
του. Θα μου πείτε μυθοπλασία είναι αλλά θα μείνω με την απορία πως η
Βίλμα βρήκε το μαργαριταρένιο κολιέ εκείνη την εποχή...Το τραγούδι της έναρξης
ακόμα ηχεί στα αυτιά μου και ας έχω να το ακούσω περίπου δέκα χρόνια!
(για μπα ντα μπα ντου!)


PB&J 
 
"Σκέψου, κάτσε σκέψου λύση για να βρεις..." ήταν το τραγουδάκι που 
τραγουδούσαν τα δύο αδερφάκια ο Peanut και η Jelly κάθε φορά που είχαν
κάποιο πρόβλημα και το συνόδευαν με ένα χορό που τον αποκαλούσαν
"έξυπνο".Παραδόξως μπορεί όταν το ακούω να μου φαίνεται λιγάκι
εκνευριστικό αλλά μου φέρνει στο μυαλό μόνο ευχάριστες αναμνήσεις και
ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου